clarilover

Alla inlägg under juni 2014

Av Thea :3 - 24 juni 2014 11:22

Igår när jag tänkte blogga så försvann internet..VAD HAR DU EMOT MIG GUD?D:

Vattäwär :)

Bara jag som har denhär känslan av att denna sommaren kommer bli fantastisk?^^ 

Jag menar..

1.Jag ska KANSKE till liseberg med mina bästisar :* <3 :3

2.Jag ska KANSKE (antagligen ^^) träffa en internetkompis irl..:3

3.Något som inte angår mig, men min ena bästis har fått en hund.Den heter saga, jag kommer kidnappa henne när min bästis sover :))))

Jag vet inte varför, men jag känner mig bara på bra humör idag..^^

PLUPP 

Hursomheeeeeeeelst...

SNÄLLA SNÄLLA SNÄÄÄÄÄLLA!Kan någon ge förslag på vad jag kan blogga om?D: Lämna kommentar, NU!


/////// Jag c:


Av Thea :3 - 21 juni 2014 18:57

Hej det är jag som är Thea och detta är min nya blogg.

Ni kan gärna kommentera, ställa frågor, ge förslag på vad jag kan blogga om <3.


Vart ni kan hitta MIG ;)


Instagram: Clarilover


Snapchat: Kattis8


Moviestarplanet: Rock katten och ClariLover


Momio: Kawaiicat


Kik: Rockkatten


Starstable (Server 1): Ida Nightforest 


Starstable (server 2, nästan aldrig inne): Alica starcamp

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey!
Jag är en tjej på 12 år som är ett stort fän av Maria Clara Alonso.Därifrån kommer då mitt bloggnamn ClariLover :3 Hoppas du gillar min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tiny Watermelon

Ovido - Quiz & Flashcards